Στο πλαίσιο του Επιμορφωτικού προγράμματος θα προσδιοριστεί εννοιολογικά ο όρος αξιολόγηση, θα αποσαφηνιστεί το παιδαγωγικό πλαίσιο υλοποίησής της, καθώς και οι λόγοι αξιοποίησής της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα θα παρουσιαστούν τα μοντέλα και οι τύποι αξιολόγησης που μπορούν να αξιοποιηθούν για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η αξιολόγηση θα συνδεθεί με την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου και θα αναλυθούν δείκτες ποιότητας που μπορούν να αξιοποιηθούν για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.