Στο πλαίσιο της εισήγησης θα παρουσιαστούν: α) η έννοια του mentoring, β) ο σκοπός και οι στόχοι του mentoring στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, γ) ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του μέντορα, δ) τα οφέλη αξιοποίησης του mentoring τόσο για τον προστατευόμενο (mentee), τόσο για τον μέντορα, όσο και για τη δομή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο της οποίας εφαρμόζεται. Επίσης θα παρουσιαστεί ένα μοντέλο ανάπτυξης μεντορικής- συμβουλευτικής σχέσης σύμφωνα με τις αρχές της προσωποκεντρικής θεώρησης, η εφαρμογή του οποίου μπορεί να συμβάλλει στην αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν στη λειτουργία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.