Στόχος της επιμορφωτικής ενότητας είναι να συζητήσει τις προσεγγίσεις αξιολόγησης μαθησιακών αποτελεσμάτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, οι οποίες συνδυάζουν τις τυπικές-άμεσες μεθόδους αξιολόγησης με τις μη τυπικές ή έμμεσες μεθόδους αξιολόγησης καθώς και τις μεθόδους που υποβοηθούνται από τη χρήση της Τεχνολογίας. Η ενότητα εκκινά από την παραδοχή ότι η διαδικασία της διδασκαλίας-μάθησης και αξιολόγησης συνιστούν μια ενιαία διαδικασία ανάπτυξης δεξιοτήτων και εστιάζει στην τεχνική της μάθησης ομιλήκων και της αξιολόγησης ομιλήκων ως περίπτωση-μελέτης για την διαμορφωτική και περιοδική αξιολόγηση των φοιτητών/-τριών